Voimassa 22.11.2016 alkaen. Päivitetty viimeksi 2.9.2024
Verkkokaupan tuotteita myy Hifihuone Oy, y-tunnus 1857230-6. Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen ja EU-alueelle. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.
Tuotteet tilataan pääsääntöisesti internetin välityksellä osoitteesta www.hifihuone.fi ostoskorin kautta.
Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, mahdolliset toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä.
Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Tuotekohtainen toimitusaika ilmoitetaan verkkokaupan tuotesivulla. Toimitusajat ovat arvioita. Olemme sinuun yhteydessä, jos toimitusaika poikkeaa arviosta.
Lähetämme tilauksen jälkeen sähköpostitse tilausvahvistuksen. Sivuillamme olevan käyttäjätilin kautta voit tarkastaa tilauksen sisällön, jos olet rekisteröitynyt käyttäjäksi.
Tuotteet ja niiden mahdolliset toimituskulut maksetaan pääsääntöisesti tilauksen yhteydessä. Verkkokaupassa voidaan maksaa yleisimmillä suomalaisilla verkkomaksuilla ja maksukorteilla. Maksaminen tapahtuu Svea Bankin maksupalvelun kautta.
Osa verkkokaupan tuotteista on ns. palvelutuotteita, joiden osalta otamme yhteyttä tilaajaan sopiaksemme tilauksen yksityiskohdista ja maksutavasta.
——————–
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Svea Bank yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Svea Bankin palvelujen toimitusehdot löydät täältä: https://www.svea.com/fi/fin/maksuratkaisut/Kuluttajalle/Toimitusehdot/
————-
Lähetämme tuotteet, kun maksu on suoritettu. Emme toimita tuotteita jälkivaatimuksella tai postiennakolla.
Käsittelemme tilauksen kaupan aukioloaikaan, kun maksu on suoritettu. Jos maksutapana on tilisiirto ennakkomaksuna, pidämme varausta 5 arkipäivää jonka jälkeen tilaus raukeaa, jos maksu on suorittamatta.
Lähetämme tuotteita jokaisena arkipäivänä. Tilauksen käsittelyaika on maksutavasta riippuen 1-2 arkipäivää. Tämä aika lisätään tuotekohtaiseen toimitusaika-arvioon, joka on nähtävissä verkkokaupan tuotesivuilla.
EU-alueelle toimitamme tilauksen Postin ja sen yhteistyökumppaneiden välityksellä. Ota yhteyttä osoitteeseen info@hifihuone.fi, mikäli haluat toimituksen Suomen ulkopuolelle.
Emme peri toimituskuluja yli 100€ arvoisista tilauksista. 100€ tai alle sen arvoisista tilauksista perimme 7,99€ toimituskulut voimassa olevan hinnaston mukaisesti. Näet toimituskulut ostoskorissa valittuasi maksu- ja toimitustavan.
Toimitamme tilaukset Matkahuollon Lähellä-pakettina tai Postin Postipakettina. Lähetyksiä voi seurata lähetystunnuksella.
Mikäli haluat toimituksen kotiovellesi, lisätään kotijakelun maksu +10,00€ voimassa olevan hinnaston mukaisesti.
Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita.
Liitä palautuksen mukaan seuraavat tiedot:
Palautusosoite:
Hifihuone Oy
Hatanpään valtatie 11
33100 Tampere
+358 3 2130750
Palautuslähetyksessä on käytettävä asiakasnumeroitamme, jotka ovat
Matkahuolto-lähetyksissä 1830308 (MH:n omat toimipisteet) tai 9549110 (MH:n asiamiespisteet)
Posti-lähetyksissä 638278
Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta. Kun palautus on hyväksytty, rahat palautetaan suoraan tilillesi palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen. Maksunvälittäjän maksuviive on normaalisti 3-4 arkipäivää.
Palautusummasta vähennetään toimituskulut asiakkaalta Hifihuoneelle.
Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta
Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen info@hifihuone.fi tai postitse:
Hifihuone Oy
Hatanpään valtatie 11
33100 Tampere
+358 3 2130750
Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut Matkahuollossa tai Postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio kuljetusyhtiöön.
Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Hifihuone Oy käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti.